« Terug
 » Electro
          E-Bikeboard S500X
          E-Bikeboard S1000
          E-Bikeboard K1000
          E-Bikeboard S500MX
          Optionele apparatuur
          Veelgestelde vragen
          Foto's
 » Snow
 » Land
 » Water
    FAQ - Veel gestelde vragen
    
Vervoer

Kan ik over de E-Bikeboard met het vliegtuig?
In principe ja: Controleer voor je max. totaal toegestaan gewicht van de bagage en het maximale gewicht van een enkele bagage. Dwz voor de Zwitserse luchtvaartmaatschappij, dit is 32kg (door de E-Bikeboard zonder batterijen normaal gesproken niet wordt overschreden. Meer delicate voor het vervoer zijn de Li / Po batterijen: Het is nog steeds niet toegestaan om deze te vervoeren over passagiers-vliegtuigen. Wij raden u ze apart en van tevoren door een snelle Currier. Maar ook hier zijn hiervoor contact op met hen, indien zij zijn toegestaan voor het vervoer van Li / Po batterijen van onze omvang.

Kan ik over de E-Bikeboard met de trein?
In Zwitserland, dan mag u zich aanmelden voor het vervoer van de E-Bikeboard met de trein. Bij de SBB (Zwitserse Nationale Spoorwegen), de E-Bikeboard wordt beschouwd als een fiets. Dat betekent dat u betaalt voor het transport ervan hetzelfde bedrag als voor een fiets.

Batterijen

Is het geheugen effect ook bekend door de Li / Po accu?
Nee, praktisch niet-bestaand. Het geheugen effect is een bekende verschijnselen uit de nikkel-cadmium-batterijen, die te kampen hebben met een grote capaciteit verlagen door veelvuldige gedeeltelijke lozingen.

Waarom wordt de E-Bikeboard niet worden uitgevoerd met een batterij alleen?
Omdat de twee batterijen in serie en niet parallel. Met dit bedrag heeft de spanning wordt dubbel en de huidige is slechts de helft. Dit helpt ook om hun verliezen te reduceren.

Heeft koude temperaturen reduceren de prestaties van de batterij?
Ja. Bij 0 graden Celsius, de batterij heeft 15% minder vermogen dan bij 25 graden Celsius.

Welke informatie heb ik van de status van de batterij indicatie?
Met de hulp van de plaatselijke batterij-indicator op de bovenkant van de batterij, krijg je op elk moment actuele informatie over de status van de batterij. De digitale capaciteit indicatie geeft 100% belasting wanneer de batterij volledig is opgeladen en 0% wanneer de batterij volledig ontladen is.

1 x "ON": Batterij-Capacity-indicatie in mAh
2 x "ON": Berekende, resterende rijtijd in minuten, na het laden, een irrelevant theor. hoge waarde wordt weergegeven
3 x "ON": Aantal cycli laden van de batterij heeft opgelopen al
4 x "ON": Feitelijke spanning van de batterij in Volt
5 x "ON": Feitelijke stroomsterkte in ampère: neg. prefix = stroomverbruik, geen prefix = laadstroom
6 x "ON": Display uitgeschakeld. Nog een druk op de knop opnieuw wordt met een capaciteit indicatie

Alsjeblieft niet, de capaciteit van de batterij indicatie is een lineaire een (niet zoals op de meeste andere producten), dat wil zeggen bij het lezen van 50%, kun je verwachten rit weer wat je gedaan hebt reeds (met behulp van de batterij van 100% tot 50% ).

Diefstal bescherming

Hoe kan ik zorgen voor de E-Bikeboard tegen diefstal?
De batterijen kunnen worden afgesloten nv f aremyheart op de E-Bikeboard frame met behulp van de batterij te drukken. Door de (radio) externe sleutel, de belangrijkste macht relais is uitgeschakeld (radio control). Daarnaast is de E-Bikeboard uitgerust met een alarmsysteem, die kan worden ingeschakeld via de afstandsbediening (rode knop). Om ervoor te zorgen dat niemand iets vervoert uw E-Bikeboards weg, gebruik dan een motor fietsslot te binden de E-Bikeboard (via haar diagonale buis van platform naar het centrum tube) naar enige structuur / post of wat dan ook voor dit doel waar het kan 'T worden verwijderd.